O emisiji

GASTRONOMAD

 

Priča jednog gastronomada započinje prelaskom granica za koji nisu potrebni biometriski pasoš, ni vize, kao ni mnogo novca. Osvežene Mediteranom, začinjene u Aziji, pobiberene u Meksiku.
Njegove uspomene oplemenjuju bojom, ukusom i mirisom, zavodljivim šarmom nas tka u svoj čarobni ćilim gastronomije.
Poruka emisije je da svako može da kuva i da i recepti sa pedigreom mogu naći put do vaše trpeze putujući duhom kuhinjske avanture.

 

Produkcija

Advance Media je producentska kuća koja je do sada realizovala u sopstvenoj produkciji više od 1500 TV emisija, oko 100 filmova i preko 500 video spotova, koji su promovisani ili se u kontinuitetu emituju na domaćim i stranim TV stanicama.
Producentska kuća je osnovana 1991. godine, tada pod imenom Expo International, a 1998. menja ime u Advance.
Od 2012. godine posluje pod imenom Advance Media.

 

O voditelju

Nikola Vučković

Priču o putovanju bez granica počeo je Nenad Gladić – Lepi Brka. Devet godina marljivo je prikupljao iskustva ljudi koje spaja ista ljubav i prikazivao ih na najbolji način. Katarina Petrović Kaja, tokom četiri godine, obišla je Srbiju uzduž i popreko, a vodila nas je i na brojna putovanja i predstavljala lokalne specifičnosti od Turske, preko Grčke do Makedonije.

U čast svih gastronomada, onih iza kamera i ispred, u čast svake namirnice koja ovaj život čini bogatim kakav jeste, u čast svih priča za stolom i gde god ima dobar zalogaj, krećemo sa Nikolom Vučkovićem na novo putovanje. U more pitanja, na brdo slatkiša, preko doline zanimljivosti, vozom krcatim namirnicama i svi ćemo zajedno, kao pravi gastronomadi, ispričati tu divnu priču.

Uspomene Nikole Vučkovića oplemenjuju bojom, ukusom, mirisom i zavodljivim šarmom, kojim tka čarobni ćilim gastronomije. Nikola je jedan od najtalentovanijih kuvara Srbije. Na životno i gastronomsko putovanje krenuo je rano, kao student Visoke hotelijerske škole, iz daleke Aljaske. Zbog raznovrsnog divljeg sveta i čarobne prirode bio je spreman za avanturu zvanu kuhinja najsevernije države Amerike. U hotelu Meriot proglašen je za radnika meseca, a znanje je dopunjavao i u malom ribljem restoranu, u koji su svakog jutra stizale kraljevske krabe, gambori i sveža riba. Nikola ističe da je odrastao na domaćoj kuhinji i da je ona njegova “hrana za utehu”, a cilj mu je da da podseti gledaoce da je kuvanje zabavno. Prijatno gledanje!